Min viktnedgång

Genväg till

12 november 2009

Ska , ska inte de är frågan

Godkväll

Idag har varit en dag mestadels borta från hemmet

Dagen börja med att kuss fråga om jag ville hjälpa henne o städa o fixa hemma hos henne innan hennes sambo kom hem , så jag dit där och hjälpte henne me disken och röja lite i köket , sen fika vi lite o satt o prata.

Ringde o kolla upp om jag kunde ta vaccinet tidigare än den tid jag fått nästa vecka eftersom jag inte är hemma då . Så jag fick komma på lördag mellan 9-13 så får väl se vad jag bestämmer mig för men som de känns nu så är det kanske bäst att ta de eftersom jag så lätt drar på mig förkylningar osv.

Sen begav jag mig hem vid halv tre tiden tror jag klockan va satt en stund vid datorn o röjde undan lite snabbt här hemma vid 15tiden kom min älskade man hem han mådde inget vidare var frusen som attan o huvudvärk så han tog piller o bädda ner sig i soffan.

Vid 17tiden bestämde jag mig för att köra ut och hjälpa lillasyster som höll på och möblera och fixa på Wilmas rum så jag kom vid halv nio tiden nu ikväll och då blev de matlagning direkt och nu sitter man här mätt o belåten =)

Ska snart hoppa in i duschen oxå så har man de avklarat .Sen blir de slötitta på teve och surfa rundor på nätet.

Morgondagen innebär tvätta tvätta tvätta =) Så kan jag börja packa inför resan oxå ju .. Nu är det snart bara 3 dagar kvar :D

Har megaproblem med att sova på nätterna då min tankeverksamhet verkar vara som mest aktiv då och jag funderar och tänker på vad jag ska ha med, var jag har alla grejor,vilken väska osv osv osv och hur mycket ja kommer saknar mina älsklingar .

Men har idag fixat med väska,digitalkamera iallafall hihi så lite har jag fått gjort .

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar