Min viktnedgång

Genväg till

6 november 2009

400e

Fredagkväll!

Denna dag är inte min dag och dom kommande dagarna lär inte heller va mina dagar pga av att jag åter igen åkt på hosta ,förkylning,kanske feber vet ej för tempen funkar inte som den ska o konstig känsla i kroppen i mellanåt.. Är så TRÖTT på detta kassa immunförsvar jag tycks ha.. Måste försöka komma på nåt bra att göra åt de .

Känner mig inte vidare positiv denna dag pga av detta hastiga förkylningstillfälle igen va ju bara några veckor sen man tillfriskna från förra omgången.. Jaja de hör väl denna hösten till..

Men jag hoppas att förkylningen/ eller va de nu är tar sitt pick o pack o lämnar min kropp innan söndag nästa vecka för dom 2 nästkommande veckorna efter det vill jag vara frisk o kry !! o gärna resten av detta år .

Annars har de varit en slö dag idag har inte haft nån ork o göra så speciellt mycke så har bara varit en runda me kuss o talis o ozzy o sen varit o fredagsmys handlat med älsklingen min..

Nu ikväll har jag tittat på postkodmiljonären o idol.. Fy fan va Erik sjunger bra .. Idag sjöng han "show must go on" den låten e bara så bra.. skit bra gjort av Erik i idol oxå !!

Känns som de blir en natt på soffan för min del pga av hostan.. så de e väl bara o bädda ner sig här o fortsätta titta på teve.

Ha en trevlig helg !!

ps. Inläggets namn beror på att detta är mitt 400e inlägg i bloggen =))

kramiz kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar