Min viktnedgång

Genväg till

2 november 2009

Smittad av Aktivitet!

Måndag förmiddag!

Ny vecka ,nya händelser ,ny dag ,nya nyheter :P

Jahapp då var de ännu en ny vecka och detta året lider snart mot sitt slut ..

Veckan börjar inte bra i allafall .. vaknar med halsont... får hoppas de försvinner snart och är det kvar i morgon blir de kolla halsen o syns de några vita prickar blir de raka vägen till läkarstationen för att ta reda på om de är halsfluss för jag har ABSOLUT inte tid att vara mer sjuk nu om inte annat så ska jag vara frisk den 16e november så är det bara. Blir så trött på att vara så känslig mot sjukdomar som de känns som jag är.. Var har mitt Immunförsvar tagit vägen?? Kanske ska börja knapra massa vitaminer o proteiner o allt va de kan heta haha.

Vaknade idag av att min hund gäspa högt o tydligt :P Va nog ett rop på "matte gå upp nu" Husse hade ju varit så "snäll" o stängt sovrumsdörren helt så Ozzy kom ju inte in i sovrummet :P Men jag vaknar ju lätt så jag flög nästan upp när han pep/gäspa/prata el va de nu va haha.. Då var klockan 9.00 så de va ju en lagom tid att komma upp .

Sen har jag hunnit med att diska,bädda sängen,plocka undan lite och ätit frukost. Så nu ska jag ta ett efterlängtat litet bloss.. för de tycks ju va nåt som är himla svårt att sluta med.. o har nog inte den kraften just nu att fimpa helt.. men jaja de kommer väl en dag då även de löser sig .

Igår satt jag och fixa o dona med bloggen som ni mest troligt har lagt märke till.. Och det var garanterat inte sista gången jag fixa o trixa heller.

Nehe ni nu ska jag fortsätta här hemma blev smittad av kussiluss som va aktiv o skulle städa o fixa hemma hon oxå hihi .. :D

Kramizar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar