Min viktnedgång

Genväg till

16 november 2009

On My Way!

God morgon!

Ja nu har jag börjat min resa och är nu på x2000 mot stockholm där nästa tågbyte kommer ske..Resan har gått finemang hittills och nu är det bara 11 timmar kvar tills jag får se och träffa Vibbe =) Det ska bli så himla skoj att äntligen få komma upp dit o hälsa på.

Morgonens farväl till mina älsklingar var lite känslomässigt från min sida speciellt när min älskade vovve står o hänger med huvudet o tittar så ledsamt mot en när man ska gå men han fick många pussar o kramar av mig innan jag begav mig.. sen blev de ett snabbt farväl till min älskade man då jag kände tårarna brände i ögonen o va ju tvungen o tänka på sminket .. haha..

Men nu är man allså på tåg nr 2 av 3 möjliga o sist blir det ju buss.. får nog ta o köpa mig en tidning innan jag ska åka bussen så jag har nåt o göra för tror jag kommer ha läst ut min bok innan de e dags för bussen .

Vädret utanför fönstret är lite disigt/dimmigt o massa skog skog skog just nu hehe.. och har ingen som helst susning om var vi befinner oss..

Har beslutsångest om jag ska gå o köpa nåt o äta nu eller vänta tills jag bytt tåg.. får se hur de blir..

Fick nyss reda på att vi är i nässjö nu :P

känns som klockan är mycket mer än 9.05 men kan ju bero på att man varit uppe sen typ 5.20 i morse :P

Men lovar att jag håller er uppdaterade under resans gång återkommer nog när jag bytt tåg igen =)

Ha en trevlig måndag !!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar