Min viktnedgång

Genväg till

18 november 2009

Mys och slappedag!

Godmorgon på er !

I går blev det en riktig slappedag jag och gizmo låg mest på soffan och mös och frossa i massa gott och tittade på Förhäxad.

Vi blev servade flera gånger av hennes man Peter han kom med glass ,macka,fixade middagen m.m. skönt och bli bortskämd och slippa tänka på att diska efter maten osv hahaha..
Sen blev de ännu mer förhäxad och slappa på soffan.

Min gumma Vibbe var ju megatrött hon hade bara sovit ca 3 timmar på 2 dagar så inte så konstigt ju så hon småslumra lite då o då men vakna till lika snabbt igen hihi hon taktikvila nog :P

På kvällen tittade vi på ugly betty och sen skulle vi se desperate housewives men gumman somna och sen gick dom upp och la sig =) Så jag satt kvar och titta klart på det och sen såg jag även christine sen gick jag oxå och la mig. Somna faktiskt rätt fort .. Vaknat till några gånger men sen somnat igen .

Prata även med min älskade man i telefon ett tag och på msn pratade jag med kuss och lillis =)

Idag ska vi ut och köra fyrhjuling , vibbe säger att jag ska köra själv oxå :O jaha de går säkert jättebraaa :P
Sen ska vi röja lite och sortera massa saker så får väl se om jag får köpa mig en resväska till hahahahaha.. om jag nu hittar nåt jag vill ha och som Vibbe inte ska ha kvar :P
Imorgon är det dags att börja julpynta och fixa o dona rum för rum så de ska bli skoj de med =)

Nehe nu ska jag umgås med min gumma =)


Älskar min familj o mina vänner

ha en mysig onsdag

kramizar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar