Min viktnedgång

Genväg till

14 november 2009

5 år & 6 månader

Godmorgon kära bloggläsare!

vakna rätt tidigt idag och så klart vaknar man med huvudvärk =( Men har inte tagit nån tablett utan hoppas på att den försvinner av sig själv för jag vågar inte ta de nu eftersom vi ska ta vaccinet om några timmar .

Igår kväll blev en myskväll med min älskade kusin Tess =) Hade en riktigt trevlig kväll våra gubbar satt hemma hos oss o drack lite öl o spela tevespel :P

Idag ska man då ta de där vaccinet.. är fortfarande tveksam men det är väl lika bra att ta de... Har ju fortfarande min förbaskade hosta kvar får se när den känner för att försvinna ..

Kom på igår kväll att idag är det exakt 5år o 6månader sen vi blev ett par jag och min älskade Niclas =) Gud va tiden går fort =)

Hoppas på många många många fler år tillsammans ! Älskar dig Niclas!!

Annars idag har man väl inte så mycket bestämt utan tar dagen som den kommer ..

I övermorgon åker jag till Umeå !!! Till min TjockisGizmo ska bli så jädrans skoj o roligt att få träffa henne igen =) Längtar samtidigt som de kommer bli jobbigt att vara utan mina älsklingar i 2 hela veckor. Men tiden går fort vips så är man väl hemma igen . Men hoppas att tiden går lite sakta oxå så man hinner umgås och ha skoj med Gizmo =)

Återkommer senare idag när jag tagit vaccinet osv..

Ha en trevlig lördag

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar