Min viktnedgång

Genväg till

10 november 2009

Pinsam Mini JulShoppning =))

Godkväll mina bloggläsare!

Har varit en seg dag idag som vanligt , vaknade i morse av att telefonen ringde de va min TjockisGizmo hihi hon va nästan panikslagen ville jag skulle gå ner på netto o köpa julgardiner till henne . Men så klart fanns inte dom hon ville ha. Detta är inget ovanligt när det gäller Netto enligt min åsikt. Hänt många många gånger att där är nåt fint mönster på tex gardiner men man ser dom aldrig i affären för då finns där endast andra mönster och frågar man så har dom så klart sålt slut även om man i stort sett stått där när dom packar upp .

Så fick handlat två ängelljus till henne iallafall =)
Nu ikväll tänkte jag att jag chansar och kör och kollar i några andra Netto butiker , blev att jag och kuss körde till Ängelholm och kolla där men ingen lycka där heller .

När vi var på den sista Netto butiken så sluta det hela med att jag köpte nya gardiner till storarummet och sovrummet . Julgardiner så klart :P
Och sen var jag lite pinsam oxå i butiken när vi stod i kassan hahaha skulle viska till Tess att kassörskan hade lösnaglar o de gjorde jag typ när de va hennes tur att betala. Och till råga på allt så kan jag tydligen inte viska när jag är förkyld så kuss skämdes lite hahaha o jag spela dum som om jag varken hört eller sagt nåt :P hahhahaha.
Ska aldrig viska igen när jag e förkyld !!!!

Men ett gott skratt förlänger ju livet :D

Här nedanför ser ni lite bilder på mina nya gardiner =)

Köpte till köket i går på netto här i byn det är dom med typ stjärnor på sen dom andra med änglar och hjärtan köpte jag idag =)

Här ser ni dom 3 olika julgardinerna =)

Dessa ska jag ha i sovrummet =) Svarta med rött o grått

Dessa ska jag ha i storarummet röda me beige mönster ( ja de blev likadana fast olika färger :P)

Och dessa ska jag ha i köket om jag inte ångrar mig eller hittar några andra hihi

Nu ikväll blir det kolla på NCIS Los Angeles kl 21.00 sen blir de väl som vanligt datan :P

Ha en trevlig kväll

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar