Min viktnedgång

Genväg till

19 november 2009

Vi är så duktiga!!

God morgon !

Idag är man uppe före tuppen men inte före Gizmo :P Vaknade klockan 5 och då satt Gizmo i full rulle med att lägga in bilder på sin blogg hihi.. Sen tog vi kaffe och röka morgonciggen eller ja det var ju morgonciggen för min del :P

Här kommer en uppdatering på vad vi pysslade med under gårdagen =)

Förmiddagen blev ganska lugn och fridfull sen framåt eftermiddagen vid 12tiden så gick vi ut och skulle börja röja bland alla vibbes saker som hon haft osorterat i massa lådor men innan dess blev det en sväng med fyrhjulingen Vibbe körde först och jag åkte med .. va lite obehagligt först men sen gick de bättre hihi Gumman va ju dutti på och köra :D

Här är de dags för första rundturen på fyrhjuling , håller mig hårt i vibbe haha :D

Här åker vi iväg ojojoj skumpa lite hihi sen tog vi en runda i skogen och sen tillbaks igen , det var ganska kladdigt ute för de regna ju :P

Här e vi på väg tillbaka =)

Sen när vi kom tillbaks till gården så va det min tur .

Då blev jag nervös haha och , fast jag körde inte så långt utan blev mest fram o tillbaka inne på gården . Kände mig lite för osäker för att bege mig ut över den trafikerade vägen . Sen sa Peter att jag skulle köra ner på åkern och tillbaks igen så det gjorde jag med vibbe skumpandes bakom mig hihi nej då jag körde ganska sakta men de guppa och hoppa ju ändå pga terrängen :P

Här är vi på väg mot åkern ska bara göra en u sväng först haha

ta uuuuut sväääängen hahaha

Åker driving pågår haha

Här kommer vi i full nitti , nejdå men vibbe sa "Gasa nu så du känner kraften " eller nåt sånt hahahahaha..

Det var rätt kul fast att jag var lite osäker och tyckte den va lite jobbig o svänga med , men det är ju en vanesak helt enkelt ..

Efter jag kört så körde Peter och han körde fort och hoppa och stegra och hade sig så Vibbe blev nervös hihi..så vi gick in o börja fixa med lådorna.

Innan vi starta på "allvar" så blev de in och dricka lite kaffe och fika sen var vi fit for fight :P

Så börja vi sortera låda efter låda efter låda efter säck osv haha , men Peter trodde aldrig att vi skulle bli klara för där va så mycket kvar när jag och Vibbe tyckte att vi hade varit jätteduktiga hihi och hunnit med en hel del . Men vi blev nästan helt klara med de på kvällen . Så de kändes jättebra och vi hade varit så duktiga :D

Här står vi med söta nallar vid vårt "sorteringsbord" =))

Vi elda upp en massa papper osv oxå och sen stod vi där ute o värmde oss fast vi va lite rädda för att lågorna skulle nå oss haha..

Varmt o gott men vi va lite nervös för lågorna hihi =)

Så gårdagen var vi aktiva på och det flöt på bra =)
Idag ska vi fixa lite ärenden osv under förmiddagen sen blir det fortsätta ta det sista och sen bära in de som ska in i huset och tvättas av och sättas på plats och sen ska vi helst få in julgrejorna så vi sen kan börja med julpyntandet på ovanvåningen ,samtidigt som vi fixar och donar med det så ska vi passa på rensa ur lådor och garderober osv. Så vi får väl se om där är nåt som passar mig och då åker de ner i min redan fulla resväska haha.. Så det ska bli kul och se..

Hitta några böcker och några leksaker till ozzy och en kombinerad platt/locktång och en fin sommarklänning som inte min gumma skulle ha kvar så de norpa jag åt mig :P Så får väl se vad jag nappar på idag =)

Du Gizmo!!
Det kommer bli en väldigt FNITTRIG dag idag misstänker jag för nu har jag inte heller sovit så många timmar hahahahahahaha.. tänkte bara att jag skulle varna dig gumman :P

och för att underlätta för er som ännu inte förstått så är Vibbe =Gizmo som även blir kallad gumman mellan varven hahaha förstod ni ??

VIBBE -GIZMO -GUMMAN = Vibbes smeknamn :D

Nu ska jag bara lägga in bilderna där jag vill ha dom i bloggen och sen är jag klar för idag med bloggandet om ja nu inte kommer på nåt mer och skriva :D

Saknar och älskar er Niclas och Ozzy =)

ha en bra dag idag för de ska vi :D

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar