Min viktnedgång

Genväg till

15 november 2009

12 timmar

Godkväll!!

Ja nu går tiden fort och det är bara 12 timmar kvar tills jag ska försöka stiga upp :D och om 13,5h sitter man på första tåget mot resan till Umeå =)

Har fått handlat lite gott o dricka och äta på tåget ,packat lite till av de jag kan packa redan , sen har jag städat i trädgården,diskat,bäddad,dammsugat ,städat toaletten och lite småplock har jag hunnit med under förmiddagen som passerat . Sen har jag suttit lite vid datorn eller en hel del hehe, varit ute med ozzy , träffat kuss och har precis varit i duschen och nu har jag påbörjat dagens middag som blir köttfärssås och makaroner.

För typ 1,5h sen kom Daniel min svåger , niclas lillebror så nu sitter vi här i storarummet alla tre med vars en bärbar data hahaha .

Min mage är lite Orolig eller nervös hihi ser framemot att få träffa gizmo igen samtidigt som det är lite jobbigt att lämna mina älsklingspojkar och veta att jag ska vara utan dom i 2 veckor , det är ju första gången och är ju väldigt långt ifrån hihi men de går över och jag vet ju var dom är och kommer hem igen till dom den 1 december =)

Så jag är lite extra känslig just nu både glädje och nervositetet spökar hihi

Ska efter maten antingen in till kuss eller så möts vi utanför och blossar o pratar lite ska lämna nycklar och julgardiner till henne. =)

Så har lite och fixa med måste försöka fundera ut eller skriva upp vad jag behöver ha med så jag inte glömmer nåt :D

Men hör ni inte av mig senare ikväll så uppdaterar jag under morgondagens resa =)

Kram Kram

Trevlig söndagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar