Min viktnedgång

Genväg till

23 november 2009

Julshoppat me gizmo =)

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

God förmiddag!
Ny vecka och nya tag !
Ikväll är det exakt 1 vecka sen jag anlände Umeå och fick äntligen träffa TjockisGizmo :P
Så nu har man en vecka kvar innan det är dags för hemfärd och julpysslande ,julpyntande och julshopping på hemmaplan. Dubbelt upp för min del :)

Igår fick vi pysslat lite grann men inte så mycket som vi planerat men de tar vi igen nu i veckan :D Så vi kan ha myspys helg sen innan jag åker hem .


Här e jag o Gizmo i bilen och väntar på att ÖoB ska öppna i Umeå vi var lite tidiga så fick roa oss med nåt hihi


Innan vi kunde bege oss iväg fick gizmo skrapa rutorna på bilen för de va minusgrader på natten och kallt o megahalt på vägarna.

Här fick gizmo posera för mig precis när hon stigit ut hihi då va ja där me kameran i högsta hugg hihi :P

Välkommen ut gumman hihi .. ( ja bilderna ligger i lite fel ordning men men så blir de ibland :D

Tick tack klockan gick sakta minut för minut när vi vänta o vänta på att ÖoB skulle öppna så vi kunde shoppa , skulle köpa julgardiner men hitta inga men gizmo hitta julgodiset hon väntat på så det blev massa godis istället som följde med ut från butiken . Själv köpte jag bara ciggaretter .

efter vi shoppat färdigt på ÖoB,Rusta,Jysk och Jula så blev de fikapaus i bilen med macdonalds mat det va evigheter sen jag åt där sist kändes de som , så det var gott med hamburgare o pommes o cola =)


När vi kom hem va de full packning haha och envis som jag är så tog jag nog lite för mycke på en gång haha lite otympligt o bära samtidigt som ja har cigg i munnen hahaha.. så Vibbe var tvungen o ta kort på mig :P



Här blev de rökpaus o kaffe när vi kom hem från shoppingen =)

Mysiga Wille ligger värmer sig framför brasan =)

Här är vi i fullgång på ovanvåningen o fixar o donar ,dammar osv..

Vibbe strykartagen :P


Wille e så fin o go precis som min vovve där hemma så får ju gosa o kela med han nu när jag inte är hemma hos min Ozzykille =)

Här har han lagt sig i sackosäcken hihi får ju inte va i soffan så då tar vi nästa sak som e mjuk o go :D

Idag ska vi försöka hinna med trappan ner från ovanvåningen,2 hallar,1 toalett o påbörja i storarummet så vi har och pyssla med idag. Får hoppas att min gumma känner sig lite piggare idag tycker ju synd om henne men samtidigt så finns det inte så mycket jag kan göra utan att rådfråga henne först för jag har ju ingen susning om var saker o ting ska vara osv osv..

Just nu nannar hon gott på soffan eller vilar lite iallafall och det behöver hon , hon har ju varit uppe sen typ 3 i natt stackaren hihi , laav joo gumman.

Igår kväll satt jag och chatta med min älskade man och med min kusinvitamin =) Saknar er båda ! men tur att det finns internet och msn hihi

Nej nu ska jag fylla på kaffemuggen o ta ett bloss medans gumman vilar lite om ja nu lyckas smita utan att hon vaknar hihi

ha en härlig måndag

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes




Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar