Min viktnedgång

Genväg till

13 november 2009

Fredagen den 13e

sitter hemma hos min kussiluss och umgås med henne =) Vi har tittat på Idol och ätit lite prinsesstårta och suttit och pratat och surfat rundor på nätet med våra laptops hihi . Får ju passa på o umgås nu innan jag åker iväg i 2 veckor =) Tiden går fort nu och nu är det snart bara 2 dagar kvar tills jag åker uppåt landet.

Har iallafall fått tvättat idag både jag och kuss och sen har jag städat ,renbäddat och packat min väska inför resan :D Så nu är det inte så mycket kvar att göra inför resan.

Imorgon blir det vaccintagning för mig,älskling,sonny och lillasyster .

Annars har väl denna fredagen den 13e gått lika bra som alla andra dagar i veckan ingen otur här .

Igår fick man höra en sorglig sak och det var att min systers expojkväns lillasyster på 13år lämnade oss här på jorden och blev en ängel i himlen efter en olycka . Lider med familjen och beklagar sorgen. Många i min omgivning kände flickan då dom gått eller gick i samma klass och kan tänka mig att det är tungt för dom små att förstå. Men så är tyvärr livets gång ibland. Sorgligt men sant.

Nej nu ska jag fortsätta umgås me kuss en stund innan man ska bege sig hemåt o umgås med gubben innan man ska sova =)

sov gott

ta hand om varandra

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar