Min viktnedgång

Genväg till

21 november 2009

Födelsedagar och tårtberoende !!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Godmorgon på er!

Hoppas ni haft en bra start på helgen! Här går dagarna snabbt tycker jag tiden bara rusar iväg som vanligt men som tur är så får vi åtminstone gjort nåt oxå så kanske därför dagarna går undan hihi .
Gårdagen blev de som sagt fortsätta fixa med de sista ute i garage och stall så det är nästan helt klart nu bara lite smått kvar och snart har Vibbe alla sina saker på ett och samma ställe och det tycker hon är JÄTTESKÖNT att äntligen få rätt på sakerna :D
De tar sin lilla tid men det är för min stackars gumma har ju massa vatten i kroppen nu när hon väntar lilla bebisen och får ont i benen så vi får ta några småpauser då och då för gumman behöver ju vila så hon inte får superdupermega ont .. Sen fikar vi och fixar o donar så vi är så "duttiga" (duktiga) hihi :D
Igår blev det fläskfilé pommes o beasås till middag gott gott :D


Saknar min vovve Ozzypozzy och min älskade man !
Har haft konstiga känningar i kroppen varit lite yr i huvudet fått nån konstig "bubbelkänsla" i strupen , känt mig svimfärdig nästan och funderat o funderat på vad de kan va.. även haft lite magont på vänster sida.. lite sugande magont eller hur man ska beskriva det.. och jag har ingen som helst aning om vad det kan va.. Vibbe börja fundera på om jag är på väg att får magkatarr eller om det är nån typ av ångest jag fått.. Har iallafall mått bra hittills idag men dagen har bara börjat så vi får väl se.. Kanske har jag en enorm saknad efter mina älsklingar som gnager omedvetet och sen lite stress och mycket att göra som gör att de blir typ nån form av ångestattack . Men som sagt vet ente vad de beror på och det är lite obehagligt för jag har aldrig känt nåt sånt förut.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Sara och Daniels födelsedag Hurra Hurra Hurra hoppas ni får en bra och rolig dag båda två !!!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Grattis till Sara o Daniel o till alla andra som fyller år idag oxå som jag inte känner :P
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes



Till mina underbara vänner!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Jag har världen bästa systrar och världens bästa vänner!!

Älskar er för evigt!!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


En HelloKitty bestfriend till min underbara Gumma som är så snäll och go mot mig.. laaav jooo gumman , nu ska vi snart väcka din gubbe så vi kan börja jobba hahaha :P Fast först ska vi dricka lite kaffe o äta tårta för du sitter o stressar mig nu ju .. eller de e bebisen som du skyller på just nu hihi .. men laaav jooo ändå <3 href="http://www.jellymuffin.com/images/friends/">JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Jag får väl ge upp min blogg för stunden och återkomma senare så Vibbe kan få sin tårtbit hahaha men ha nu en riktigt mysig o go lördag så hörs vi kanske sen igen eller imorgon ! Lovar fler bilder från våra sysslor o pysslor imorgon ..

Kram Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar