Min viktnedgång

Genväg till

25 november 2009

Överraskning =)



Hoppas ni sovit gott !
Det har jag gjort när jag väl somna hihi =)

Gårdagen var som dom andra dagarna vi pyssla lite här o där och fick gjort lite iallafall , gumman min mår ju inte riktigt bra men vi tar de i den takt de går =)

Till middag blev det lövbiff och potatisgratäng mumsigt =)

På kvällen mös vi i soffan och titta på desperata hemmafruar och slappa på soffan.
Sen vid 22tiden gick Vibbe o Peter o nanna och ja satt och prata lite med gumman Tess och min Älskling sen börja ja städa i storarummet jag damma och torka av allt ja nådde haha , tog ner gardinerna o torka av fönsterna osv osv.. Sen fortsatte ja i köket lite och plocka undan och diska lite leksaker och tömde diskmaskinen och torka av lite saker . Tänkte ja skulle överraska gumman när hon kom upp på morgonen eller mitt i natten haha.

Hon blev överraskad iallafall och GLAD!! så de känns bra när man kan göra nåt för o glädja nån ju =)

Så jag gick och la mig vid kvart i ett i natt =) och gick upp kvart i sju ca.. Så nu ska jag in o läsa gummans blogg och sen blir det frukost tajm =)




Nu är det bara 5 dagar kvar till resan hem börjar, blandade känslor inför det.
Ska ju bli megaskönt att få komma hem till mina älskade pojkar igen och få mysa med dom och julpynta hemma ,julhandla och allt annat som ska fixas =)




Samtidigt som det kommer bli jobbigt att åka ifrån Gizmo gumman så de lär bli en känslosam dag på måndag .





Nu ska jag in o kika på gummans blogg , ni andra får ju uppdatera era bloggar snart så man har nåt mer skoj o läsa =) :P
Många som slutat blogga nu ju så kom igen nu o få bloggdille haha

ha en underbar onsdag!

Kramizar i massor från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar