Min viktnedgång

Genväg till

20 november 2009

Nu är de Helg !

God morgon mina underbara bloggläsare!

Hoppas ni mår bra , här är det bara bra iallafall =)

Vad hände i går ?
Jo de ska jag berätta , vi var uppe tidigt och åt frukost och blogga som vanligt så klart hihi sen fixade vi en massa ärenden osv . Blev även lite sortering av de som skulle in , en del skulle tvättas och en del ska torkas av osv.

Sen blev de god middag som bestod av grillat kött,pommes ,beasås och grönsaker gott gott =) och till efterrätt blev de glass =)

gårdagens goda middag =)

Idag ska vi fortsätta torka av och sätta in på rätt plats med dom grejor vi tog in , sen ska vi ut röja de sista i garaget ,sen blir det fixa dona o sortera på ovanvåningen och julpynta. Och där imellan blir det så klart mat och fika ,kaffe,läsk eller vatten hihi..

Somnade redan vid 21tiden igår kväll vi var så trötta varit uppe sen 5 på morgonen och vibbe hade varit uppe nån timme mer så de var ju inte så konstigt .

Så nu är man pigg o vaken iallafall jag som fått sova några timmar mer än min stackars gizmogumma men jag får försöka smitta av mig så jag får fart på henne oxå hihihihi men de blir nog inga problem eller vad tror du gizmo ?

Nu har de snart gått en vecka sen jag kom eller ja lite mer än en halv haha men känns som tiden bara rusar iväg och man snart ska sitta på tåget i ett halvt dygn igen :P Kommer va blandade känslor den dagen både glädje över att få komma hem till sina älsklingar o vänner i skåne och ledsamhet för att åka ifrån gizmo här i umeå. Men det ska iallafall inte gå 4 år tills vi träffas nästa gång så de så .

Saknar er mina älsklingar , finns inga bättre än ni två !! ÄLSKAR ER MASSOR
puss o kram frugan och matte :D

Har lite hjärnsläpp och kommer inte på vad jag ska skriva om just nu :P Så har ni några önskemål om vad jag ska berätta om eller nåt annat så kommentera gärna =)

blir en kortare blogg idag pga av mitt hjärnsläpp haha..

ha en jättemysig fredag mina vänner!!

kramizar i massor från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar