Min viktnedgång

Genväg till

8 november 2009

Grattis på Fars Dag!

Godkväll!
Har varit uppe hos pappa på kyrkogården nu ikväll , jag och kuss körde dit efter vi varit en snabbrunda hos hennes pappa o lämnat en present, sen blev de inom Oj och köpa blommor o ljus att sätta hos min älskade pappa.


Här är kortet före jag satte dit mina blommor och ljus, Här har min syster redan varit o satt ljus tidigare idag och förra helgen la hon de fina hjärtat där de står Pappa på jättefin :D

Och här är efter jag fixat o donat o planterat blommorna o tänt ljusen =) Så mysigt o fint de blev =) O Enen tänkte jag att den kan man ju julpynta lite sen när julen närmar sig =)

Tack för att du ville hjälpa mig o ta kort kuss min kamera va inte så lysande till de i mörkret :P

Vila frid min älskade Pappa

Saknar dig Älskar Dig kramizar din yngsta dotter Linda

Ha en trevlig kväll

kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar