Min viktnedgång

Genväg till

28 november 2009

2 dagar kvar!!

Godmorgon på er!

Nu var de några dagar sen jag va inne och blogga men vi har haft fullt upp med julpyntandet och städandet :) Så har inte haft tid eller ork att blogga .

Men nu är vi snart klara med allt bara lite kvar i köket plus lite annat smått o gott som ska fixas .
Så vi ikväll kan ha myspys kväll och hela dagen i morgon och på måndag innan jag åker.

Längtar efter mina älsklingar något fruktansvärt och det ska bli skönt att komma hem och få mysa med dom och umgås och kela och busa osv.
Samtidigt som de blir tråkigt att åka ifrån Gizmo och de kommer garanterat komma en o annan tår när vi skiljs åt på tågstationen på måndag kväll.

Nästa gång blir de nog hela familjen som kommer upp och hälsar på =) Eller kanske bara jag o Niclas för tror inte Ozzy går ihop med Wille killen tyvärr han e ju lite speciell min vovve hehe...

Men håller med gizmo där att dessa 2 veckorna har ändå gott väldigt fort men vi har oxå hunnit med väldigt mycke även om vi tagit de lugnt.

Har iallafall full packning me mig hem mer än när ja åkte hit så ska bli kul o se om ja får ner allt i väskan haha..

Nu blir de frukost så återkommer om en stund..

*******************************************************

Så då var frukosten avklarad =) o man är mätt o belåten =)

Nu väntar vi bara på att gizmo´s make ska stiga upp så vi kan fortsätta fixa i köket :D

Har pratat med min älskade man varje dag antingen i telefon eller via msn eller båda ibland =)

Han har köpt paket till mig :D Nyfiken som attan på vad de kan va han har köpt , det hör inte till vanligheten att han gör de utan de händer lite då o lite då. Så alltid lika kul och spännande när man ska få nåt hihi :D

Men denna tiden ifrån varandra har nog varit jäkligt bra trots att de har varit jobbigt men inget ja tänker göra för ofta för 2 veckor är lååång tid . Men på tisdag runt lunchdags så är jag på väg från stationen hem till min vovve =) o några timmar efter de kommer min älskade man hem från jobb o då blir de pusskalas o lite mys innan vi ska iväg o handla =)

Min kussiluss Tess kommer o möter mig på tisdag på stationen =) Får hoppas att hon mår bättre då . Håller tummar o tår att allt går bra gumman , du finns i mina tankar =) laav jooo

Foton o sånt får ni senare eller under morgonen dagen när allt e klart och jag fått bilderna av gizmo för min kamera funkar inte o ta me mobilen går inte för korten blir inte så bra.

nu ska ja slappa på soffan me gizmo gumman =)

ha en mysig lördag

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar