Min viktnedgång

Genväg till

15 november 2009

Imorgon åker jag till TjockisGizmo

God morgon!!

Steg upp lite efter 8 i morse tänkte de är lika bra måste ju vänja mig lite för imorgon ska jag ju upp ännu tidigare typ vid halv 6 tiden. För imorgon är dagen äntligen här då jag ska åka upp till Gizmo / Vibbe och stanna där i 2 veckor vi ska mysa snacka julpynta ta kort blogga och mycke mycke mer :D Laaaav jooo tooo gumman =)

Idag blir de mest städning och fundera ut om de e nåt mer som ska med i morgon , framåt kvällen kommer Niclas bror Daniel hit han ska va här hos Niclas och Ozzy nästa vecka och sen på torsdag tror jag det var så kommer Ola Niclas storebror oxå hit =) Så dom får en grabbtid tillsammans hihi.

Idag är man lite öm i armen efter vaccinet känns som man fått ett slag där hihi annars har jag inte märkt av så mycke.

Återkommer senare idag med en updatering om hur dagen varit.. nu ska jag fortsätta dricka min cola o försöka piggna till lite mer :P

Kraaamizz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar