Min viktnedgång

Genväg till

4 november 2009

Inviga soffan!

LillLördag!

Jahapp då var de redan onsdag och halva veckan har passerat !

Pratade nyss med TjockisGizmo i tele hihi hon e för rolig .. Hon sa att jag måste bli frisk så jag kommer upp så hon har någon att inviga soffan med.. hahaha kan lätt misstolkas . Men klart förstod jag vad hon mena . nu är det 12 dagar kvar tills jag sitter på tåget mot umeå :D Har jag fått gjort nåt inför resan ? hm.. inte mer än hämtat biljetterna ,lagt in foto o musik i den bärbara datorn . Måste bestämma mig för vilken väska jag ska ha me som inte tar för stor plats .. slutar väl med att jag har med mig 2 par byxor,2 tröjor o underkläder haha så får tvätta stup i kvarten hahahaha..

Har en underbar man som låter mig få låna hans vinterjacka från jobbet medans jag är i umeå. Kan ni fatta att hans jacka passar mig :O lite lång i ärmarna bara :P

Älskar dig min underbara man och kommer sakna dig och våran vovve ozzy när jag är iväg men det är bara bra för förhållandet tror jag att vi kan va ifrån varandra nån el några veckor då o då . Komma ifrån vardagen lite :D

Idag är det blåsigt,grått o lite solsken till väder får hoppas regnet håller sig borta iallafall..

Skulle behöva göra så mycket ,städa,diska,dammsuga,röja i trädgården men har inte riktigt orken till de men klockan är ju inte så mycket än så de kommer nog :D

Är jag sjuk ? hm njae kanske lite mest snörvel o nysningar just nu iallafall så får hoppas de inte blir mer av de hela . Men man känner sig lite små seg i kroppen .

Idag ska jag som sagt försöka få städat, gå upp i byn med kuss o natalia som ska till tandläkaren , passar även på att smita inom apoteket på vägen dit eller hem .

Kom på att jag måste kolla upp några saker nu så får bli ett snabbt avslut här o nu ..

ha en bra lill lördag!!

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar