Min viktnedgång

Genväg till

1 december 2009

Hemma om 4.5 h!! :D // Miss u TjockisGizmo :(

Godmorgon!
Då var man i stockholm och precis stigit ombord på tåget mot hässleholm.

Med andra ord så åkte jag ju hemåt igår kväll och lämna min gumma gizmo och umeå bakom mig.. Men har varit 2 aktiva veckor med mycke skratt o lite tårar.. tack gumman för att jag fick komma.

Igår skiljdes vi åt på umeå station o de fälldes en o annan tår .. känslig som man är . Resan hem gick ganska bra dock lite svårt o sova under tiden på tåget är ju
inte van vid att sova på tåg i en säng.. de skumpa o gunga o hade sig men annars gick de bara bra.. Fick sovit några timmar iallafall :P

Så nu sitter man på x2000 mot hässleholm där jag ska göra mitt sista tågbyte innan jag hoppar hemma i åstorp igen =)
o de ska bli såå underbart o skönt att få gosa o busa med min fyrbente kille Ozzy .. har saknat han mycket men har ju haft lille Wille som substitut uppe hos gizmo.

Dagen igår uppe hos gizmo bestod mest av undvikande ögonkontakt,myspys i soffan med några avsnitt av förhäxad och godis o ostbågar o julmust.. sen blev det hamburgare o pommes till middag =) gott gott..
Innan maten va klar kom gizmo in till mig i storarummet o sa.. "nu har ja vatt lessen" o sen bröt hon ihop o sa att "du åker idag" usch jobbigt men jag hade nog typ spärrat mina känslor så ja inte skulle gråta för minsta lilla utan höll mig till vi skulle säga hejdå på tågstationen men då kom de lite tårar.. Tycker inte om o se mina vänner va ledsna eller må dåligt.. men nu är de ju mycket pga hormonerna osv hos gumman som gjorde de hela värre..

Men vi kommer ses igen gumman inom rimliga tidsperioder förhoppningsvis hihi..
Får se om jag och mannen i mitt liv kommer upp o hälsar på om inte förr så kanske under vår bilsemester till sommaren -2010. =)

Oj va många de är som "sover"/vilar på tåget haha .. e folk inte vana vid att vara uppe tidigt hahahahahhaa.. ska jag säga men ja har ju vant mig nu dom senaste 2 veckorna :P

När jag kommer till åstorp så blir de promenera vägen hem , möta Kuss o Talis nånstans vid typ äldreboendet o sen kramas o prata lite me dom sen blir de hem o in till vovven min o krama o gosa o krama o gosa o krama o pussa på han hihi.. sen ska ja väl packa upp lite o hoppa in i duschen , skriva handellista, betala räkningar osv .. så jag har full rulle när ja kommer hem hihi.. men tack o lov så har ju min underbara man städat o renbäddat m.m. så de slipper jag idag.

Imorgon ska jag tvätta kan tänka mig att där är lite tvätt eftersom mannen inte tvättat sen ja åkte :P

Om 4h o 15min är jag i Åstorp :D

Bilder me mera kommer senare då jag inte får tag i min sladd till mobilen just nu .. så ni får klara er utan bilder just nu .

Det är fortfarande mörkt ute men börjar ljusna lite iallafall.. klockan är ju bara 07.50 nu..

Det finns för o nackdelar med att sitta vid fönsterplats..
Fördelar är att man inte behöver flytta sig för o lämna plats åt den som sitter brevid.. o man ser lite bättre utåt , nackdelar är att man måste be den som sitter brevid flytta sig så man kan gå på toa,gå till bistron , eller bara sträcka på benen typ..

om 3 h får jag blossa igen haha.. drygt o vänta men men de går de med.. tur tiden går hyfsat snabbt ändå..

Om 8,5h får jag krama,pussa,kyssa,se,röra vid min älskade man igen hihi när han kommer hem från jobbet =)) har ju längtat efter de i 2 veckor typ hihi..

Saknar dig gumman och har nyligen läst din fina blogg =) blev lite rörd men spänner mig här ska inte gråtas nåt på tåget .. envis som ja är hihi.. men det va megasuperduper kul att äntligen få träffa o umgås me dig igen .. laaav jooo gumman.. Vi får väl ha morgonkaffe ihop via telefon o msn hihi kramelikram ..

Det är inte o skriva blogg på en bär data på tåg för musen flyttar ju sig hela tiden typ o markerar meningar m.m. den har raderat 2 ggr för mig nu sen ja börja skriva hihi.. men skam den som ger sig.

Hör av mig lite senare igen ..

ha en underbar tisdag

kramizar

1 kommentar: