Min viktnedgång

Genväg till

15 juli 2009

Fixat o Donat

Godkväll!

Tidig kväll! men ändå..

Har fått gjort en hel del idag som planerat, fick undan disken,dammsugat o bäddat sängen o plockat lite här o där. även möblerat lite i garderoben igen.. o sen kom ja på att jag nog skulle tvätta idag så gick ner o kolla vid lite i två o jag skulle tvätta mellan 11-16 .. som tur va så hade jag bara 2 maskiner tvätt så jag hann me de både tvätta o torka.
Så det är undanplockat nu oxå .

Ska strax ringa o beställa lite mat .. blir nog en kebabtallrik för min del och för niclas del vet jag inte än vad han ska ha. en calzone eller nåt sånt kanske.. hihi

Sen ikväll får man se vad som sker. Ska kolla på film iallafall o sen blir de väl tvserie som vanligt håller ju på o tittar på csi miami nu .

ha en trevlig kväll!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar