Min viktnedgång

Genväg till

7 juli 2009

070707-090707

Man o Fru Söderqvist!
vi
Glitter Graphics

Idag är det vår 2åriga bröllopsdag även kallad Bomullsbröllopsdagen =)

Tänk så fort tiden går känns som de bara va ett år sen vi gifte oss..

Älskar min man lika mycket om inte mer än idag och hoppas på många många fler bröllopsdagar !

Dagen började med att min man körde och jobba rätt tidigt , sen vid halv elva körde jag och kuss o natalia in och hämta han , sen blev de en shoppintur både på maxi ,engelbrektsboden,skopunkten och en sväng i olika butiker på familia i hyllinge. Blev även "lunch" på macdonalds .. så jag kunde få 3 nya glas till samlingen .. blåa tjusiga glas är det denna veckan =)

När vi varit på familia blev de även en runda in på Jula och där hitta vi en ny dammsugare plus ett munstycke dual action wheels . Så det fick bli vår gemensamma bröllopspresent =) då vi behöver en ny dammsugare då vår gamla börja tappa sina hjul osv. Kommer sakna den har många minnen från den dammsugaren .. Det va en present från min gumma vibbe ,fick den för 6år sedan när jag flyttade till min egna lägenhet när jag lämna mitt ex. Så den har varit med om en hel del flyttar och städningar genom åren .
Vår gamla dammsugare =)

När vi kom hem så bar vi in alla grejor o sen smet jag o kuss iväg till apoteket o till Oj o sen tillbaks hem igen o då hade min älskade redan packat upp allt . Ja förutom dammsugaren hihi.

Vid 18tiden stack älsklingen och Johnny iväg o jobba igen och kuss o talis va här en stund och sen gick de hem o städa.

Jag fick ett stort uppdrag/önskemål av min älskling att jag skulle sortera alla skåp o kasta allt som vi aldrig använder . Kan säga att det blev en hel del sopor .. haha..

Detta är det mesta av allt jag samla ihop men de tillkom ytterligare en sopsäck innan jag var klar :O Men tjusigt blev de..
Kuss o Natalia kom in här igen när de va klara så kuss hjälpte mig o fixa här hemma oxå hade ju bara hunnit sortera skåpen när hon hade städat klart sin lägenhet haha.. så hade disk,dammsugning,damma,skura golv och plocka i ordning kvar när de kom in.
Tack så jättemycket för hjälpen kuss!! laaav jooo
Framåt kvällen vid 21-22tiden börja de blixtra ute o lite muller långt långt bort.. va tvungen o ta kort och försöka få med blixten. Lyckades på ett av typ 100 haha inte lätt o få med de.
Men här nere ser ni ett innan blixten och ett när de blixtra lite ljusskillnad hihi =)

Före
blixtskenet =)
Till o med kuss som vanligtvis är rädd för åskan o blixtrarna stod ute på balkongen o tog kort .. duktiga kuss hihi
Sen när vi var klara med allt här hemma så kolla vi lite på teve o sen gjorde vi oss lite varma mackor.
kraaamizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar