Min viktnedgång

Genväg till

23 juli 2009

Tjatar lite till ...

Hej på er!!

Torsdag idag och det är ännu en sval men kvamlig dag med regn mellan varven..
Har varit ute en liten sväng med ozzy , gick ner om netto för o handla lite o sen hem , blev ett stopp utanför kuss där vi snacka lite o sen sluta de med att vi gick dit en sväng innan vi gick hem igen.

Men har nu nyligen kommit hem .

Vill så gärna ha en ny dator.. och har nu chansen om jag hittar 328 nya medlemmar till att vinna en liten laptop. Men att hitta 328 nya medlemmar snabbt är inte så lätt.. Har sen jag "spam"maila alla jag känner fått ihop 2 nya... :( men men skam den som ger sig . men har 5 st totalt nu .. bättre än inga alls.

Men snälla ni kan väl bli medlem där.. inga tvång över huvudtaget mer än att bli medlem o registrera er via ett sms som ni får skickat till mobilen .

Klicka på bilden nedan så kommer ni in på sidan.. sen väljer ni bli medlem.. se till så de står "Lilla80" i rutan som heter "värvare"

många tack i förväg om ni vill hjälpa mig me detta !



Vill ni sedan fortsätta på sidan så finns det allt möjligt , gratissidor att besöka för att få poäng,spelsidor ,handla , prova på saker för en billig peng, medverka i undersökningar m.m. sen kan man med sina ihop sparade poäng byta in mot tex. biobiljett,presentkort på många olika affärer,tidningsprenumerationer m.m.

Tex. Du vill ha en biobiljett.. samla då ihop 400p o du har din första biobiljett.. vill du ha presentkort på 50kr samla ihop 200p. osv ..

Välkommen dit antingen som aktiv eller bara ny medlem ..

glöm inte "Lilla80" som värvare bara.. annars hjälper de inte mig :P

mycket välkomna

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar