Min viktnedgång

Genväg till

19 juli 2009

The Proposal!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Mina kära läsare!
Dagen idag har varit en slappedag istort sett.. jag och kuss satt o titta på film här till klockan var lite över 3 inatt så det blev sent i säng som ni förstår hihi , men kul hade vi !
Vakna vid halv elva av att telefonen ringde, det var han som skulle komma o kolla på min mobil som jag hade på annons.. Han kom ända från göteborg och hit. Fick sålt telefonen så det var bra !!
Så jag och kuss bestämde oss för att idag passar bra att gå på bio som vi sagt att vi ska göra nu ett tag ! Så vi bokade eller snarare köpte biljetterna via www.sf.se och ska gå och titta på "The proposal" med sandra bullock m.fl kl 21.00 ikväll.

Ska bli riktigt skoj. Har inte varit på bio sen jag vet inte när men det är iallafall 5 år sen . Sist jag var på bio var med Vibbe,Johan o Junior =) så det är ett bra tag sen.

Skriver mer antingen ikväll eller i morgon !

För jag och kuss ska snart iväg på
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Hela vägen in till stan hihi ..

sen ska vi äta macdonalds o sen in o hämta biljetterna osv.. men först blir de nog några rundor kortspel. Kuss kom nu så får avsluta här..

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Kraaaaaaaaaaaaaaaaamizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar