Min viktnedgång

Genväg till

18 juli 2009

Snålt värre

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

En regnig morgon här i åstorp i lilla skåne .. regnar lite,öser ner,regnar lite , öser ner o molnen far förbi i en jädrans fart.

Mysväder ute för inomhussysslor men mindre kul väder om man ska vara ute ..
Men har inga planer på att va ute allt för mycket idag så det gör inget att det är svalt o regn =)

Igår la jag ut min ena mobil på blocket . Skrev först fel pris så jag fick ändra annonsen igen.. fick en del svar o till sist bestämde ja mig för en som la ett bud på 1150kr , han bodde i helsingborg o ville att jag skulle köra in till stan o lämna telefonen. Men då ville jag ha 1200kr eftersom jag skulle köra oxå. Men nääe han fortsatte tjata om 1150kr o jag skrev åter 1200 om jag ska köra annars blir det inget. Då ville han inte ha den.. jaja jag säger då de.. många är gnälliga över 50kr.. men jag tycker att jag gjorde rätt då inte är meningen att jag som säljare ska behöva köra och lämna de jag säljer . Och 1150 är billigt för den telefonen jag har.. Det är en Nokia N95 med 8gig minne. Så jakten på nya köpare fortsätter idag.

Annars hände det inte så jätte mycket igår.. fick en hel del post hehe plus att jag fick biobiljetterna från Gratisbio =) så nu ska man bara hitta en film man vill titta å o sen bege sig in o titta . De e evigheter sen jag var på bio sist.. så det ska bli skoj.

Idag är det väl inget så där bestämt att göra heller utan blir lite plock här o där o se nån bra film kanske.. Får se vad mannen min känner för.

Vill få sålt min mobil iallafall!!!

Nej nu ska jag fortsätta kika runt här ..

trevlig lördag på er alla !

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar