Min viktnedgång

Genväg till

22 juli 2009

Ogräs o gräs o dylikt

Som vanligt blir det inte som jag skrivit.. blev ingen runda till oj .. blev en runda nerom netto istället tillsammans med kuss o ozzy o natalia.. sen kom andra kusinen Emmie o hennes kompis så vi stod o snacka o skratta o hade trevlig utanför porten som vanligt när vi kom upp hit igen..

Sen efter de har jag dammsugat o bäddat sängen och plockat undan lite.. väntar på att köttfärsen ska tina.. men känns som den inte gör de idag.. så får kanske bli de till middag i morgon istället . Ska strax ringa o kolla när Niclas kommer hem idag. Och om vi ska lata oss o äta panpizza till middag idag.. Har fan inget bröd.. kanske får ställa mig o baka ändå.. har lite beslutsångest kan man säga. haha.. Är sugen på nåt oxå men vet inte vad o med tanke på de margarinet jag köpte sist.. "euroshopper" så känner man sig inte sugen på o baka nåt alls.. För det var ett värdelöst margarin.. stenhårt o bara går sönder i små bitar.. nej tacka vet jag ica eller milda de e bra margarin hahaha..

Ser ut som de ska bli regn men det de har de gjort ett tag nu men inget regn ännu..

Måste verkligen ut o fixa min trädgård oxå ser för "jävligt" ut enligt min åsikt.. men har ju liksom inga grejor o en trasig gräsklippare o skyhögt gräs.. så jag måste ta mig ut o hämta vår "nya" gräsklippare snarast hihi.. så jag kan få ett ryck i trädgården.. på tal om de så måste ja fråga niclas om han har nån sån låååång sladd vi kan ha till den oxå.

Nej får ta o ringa han nu innan han kanske kör hem från jobbet.

Hörs senare

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar