Min viktnedgång

Genväg till

8 juli 2009

Tack för er omtanke !

God Middag!

Blev en sen natt då jag och kuss satt uppe o vänta på att gubbarna skulle komma hem och dom kom inte förräns vid runt halv 3 eller 3 tiden i natt. Sen blev de raka vägen in i sängen o sova .

Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att vi ska montera vår nya dammsugare =) så kommer foto sen när de är fixat o klart .

Så man har inte varit uppe jättelänge skönt o sova länge ibland ju .. speciellt efter en sån dag som gårdagen..

Glömde skriva de igår oxå .. om nu nån undra varför vi inte gjorde nåt speciellt igår så va de för att min man skulle jobba o vi sa att vi tar en annan dag i helgen eller nåt o hittar på nåt kul i stället.

Så behöver ni inte undra över det.. hihi

kommer inte på så mycket mer o skriva om just nu .. men återkommer lite senare när jag vet vad som händer o vad som hänt idag..

ha en bra onsdag alla mina nära o kära..

och TACK FÖR ALLA GRATULATIONER PÅ VÅR BRÖLLOPSDAG .. DE VÄRMER SKA NI VETA !! älskar mina vänner o min familj

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar