Min viktnedgång

Genväg till

10 juli 2009

P.S

Hejsvejs igen!

Nu har man hunnit med att baka klart,fika lite,diska ,plocka undan,diska igen,renbäddat sängen ,duschat o nu väntar jag bara på att gå ner i tvättstugan o börja tvätta.

Ikväll blir de mys med älsklingen äta god middag titta på nån bra film och sen mys mys mys.. :P

P.S Om ni väljer länken från mitt blogginlägg eller den i sidan till gratisbio.se så dubbelkolla att värvare står som Lilla80. Så jag får värvningspoängen när ni blir medlemmar plus att jag ser att ni blivit medlemmar o kan bli vän med er osv. Lycka till ni som gått med där !!

Just nu är min älskade make och Johnny iväg o fiskar får hoppas dom får napp idag.. dom har ju varit ute ett x antal gånger utan nån större lycka.. men har oxå varit väldans varmt ute.. o då är de inte lätt o få napp.. men nu i regn o svalare luft borde de gå bättre.. lycka till killar !!

Själv njuter jag av lugnet som varar i ca 5 min till sen är de action igen hihi..

ha nu en riktigt trevlig fredagskväll!!

kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar