Min viktnedgång

Genväg till

9 juli 2009

Buzzador - Storytel

Hej på er!

Tänkte berätta för er om en sak jag medverkar i . Det är en möjlighet att få testa på och vara med och tycka o tänka om olika saker som man intresserar sig av. Man väljer några alternativ som tycker om eller är intresserad av och sen när möjligheten finns så får man en inbjudan via mail om man vill vara med o vara "buzzador" där man ska berätta för andra om saken eller de man ska prova på .

Jag har fått mitt första uppdrag för nån vecka sen som jag gick med på och det var att gå med i www.storytel.se där man kan lyssna på böcker via nätet eller mobilen . Kostar från 79kr/mån finns en hel del böcker man kan lyssna på där . Tex på twilight new moon , Liza marklunds "Gömda" o mycket mycket mer.

Gå gärna in o kika på sidan !

Vill ni även bli medlem på buzzador så skriv till mig så skickar jag en inbjudan till er !

kramizar
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar