Min viktnedgång

Genväg till

21 juli 2009

Snälla Hjälp Mig!!

Hej alla kära Bloggläsare !

Tänkte höra med er om ni skulle kunna vara snälla och hjälpa mig med en sak! det är att bli medlem på http://www.gratisbio.se .. Det är så att jag tänkte försöka vinna en tävling där och måste få ihop 333 nya medlemmar.
Det enda ni behöver göra är att registrera er där.. och när ni klickat på bilden nedan så väljer ni bli medlem och sen ser till så att de står "Lilla80" i rutan som heter "värvare" sen behöver ni inte göra mer än att skriva i ert mobil nummer för att få en kod via sms som ni ska fylla i och sen är det klart. Vill ni sedan tjäna poäng osv så är det bara att göra det.. Men det är inget krav för att jag ska ha chansen att vinna utan enbart få nya medlemmar helt enkelt.. Sen om ni väljer att inte göra nåt spelar helt enkelt ingen roll!!

Snälla snälla hjälp mig med detta ..=)



Kommer vara evigt tacksam för all hjälp !!

många kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar