Min viktnedgång

Genväg till

14 juli 2009

Surprise!

Hej hopp!

Idag vakna jag av att telefonen ringde .. de va min älskade make .. så jag gick upp o snacka vidare med han. Och sen en stund senare gick jag ner på netto o handla lite och sen hem o packa lite grejor jag skulle ge till kuss. Sen gick jag ut o ställde mig utanför hennes port o messa henne att de va viktigt haha så hon kom ut nyvaken typ .. hihi

sen fika vi , sen hjälpte jag henne o sortera natalias kläder och städa lite i en låda med allt möjligt i , så de blev lite bättre iallafall hihi..

Sen gick jag hem vid fyra tiden ca.. o en stund senare kom maken hem oxå ..

Så nu sitter jag här o bloggar o maken ligger på soffan o surfar på sin dator.

Nu hojtar kuss på msn så ska snacka me henne..

ha de gött..

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar