Min viktnedgång

Genväg till

2 juli 2009

Så där Ja ! :P



Jag i förra veckan .. med mitt bruna o "gråa" hår.. :O hahaha



Jag igår med första omgången slingor i håret.. fick dock ta av folien o plasten efter en liten stund för mitt huvud va mega varmt o de rök från de hahaha kunde gått riktigt illa.. Har aldrig blivit så förr men denna gången ville de inte ha folie på sig.. så de fick bli utan sen.


Resultatet efter första slingningen.. ganska gult här hihi



Slut resultatet efter andra slingningen = ) Blev precis som ja ville ha de :D

Tack lillis för hjälpen med mitt hår :D

Gårdagen blev en heldag med lillis eller från eftermiddagen o framåt kvällen =)



så jag o sis satt o snacka om lite allt möjligt o sen va vi iväg o handla till mitt hår hihi.. plus energidricka o cigg..

sen hem hit o börja fixa me håret osv.. sen blev de kolla på tv.

sen på kvällen körde jag o lillis o kuss o hämta sessan o sen vidare till bjuv o upp o titta på lägenheten o kattungarna herregud va stora dom blivit .. o så söööta o långhåriga hihi ..

sen körde vi hem igen ja o kuss , tog vars en energidricka här inne innan kuss skulle gå hem .. följde me in en snabbsväng o för o titta på hennes kattungar o på hennes möblering hon gjort i storarummet.. blev fint tyckte jag..

idag ska man köra in till stan me kuss o talis på teddystudien.

ska ner o kolla nu strax oxå om de e idag jag ska tvätta o isåfall när.. glömt skriva upp de som vanligt..

nej nu måste ja gå på toa..

hörs kanske senare

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar