Min viktnedgång

Genväg till

12 juli 2009

Lillis o Nalle

Hej hopp!

Idag har man varit iväg några timmar .. körde hem till min lillasyster o hälsa på så vi fika o snacka o spela lite kort. Sen bestämde vi oss för o köra hit så vi kunde dricka lite cola haha.. så hon o nalle hängde med hem och stannar tills i morgon. Så de blir väl en systerkväll eller nåt idag hihi.. Blir väl som vanligt att vi käkar middag o sen går väl min älskling o lägger sig.. han ska ju upp i morgon o jobba oxå .. Fattar inte vad tiden tar vägen .. redan gått 3 veckor sen hans semester börja.

Så ikväll blir de väl titta på teve eller på film eller nåt får se vad vi får för oss o göra..

Just nu sitter vi vid vars en data o nördar oss .. hahaha

Mannen min är inne hos Johnny o snackar med han eller vad dom nu gör hehe.. så han kommer väl så småningom igen.

Glad att jag har en sån underbar man går ej att beskriva hur lycklig jag är som fått honom . Hoppas att de förblir vi två tills döden skiljer oss åt. Älskar dig Niclas !!

Jag har mina dagar då jag ej är på topp men de har de flesta men jag försöker behålla de för mig själv eftersom jag inte vill att de ska gå ut över någon annan.. ibland händer de ändå men de ber jag om ursäkt för.

Har skallebank just nu oxå bara för jag inte kunde låta bli energidricka som vanligt men ska försöka sluta me de nu .. hålla mig till läsk så länge ..

nej nu ska jag kolla in bloggar om där e nån som skrivit nåt sen sist jag kolla

ha en trevlig söndag!!

Grattis till Tess o Johnny på eran 6års dag ! kram kram

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar