Min viktnedgång

Genväg till

24 juli 2009

Vänner o Svärmor!!

God morgon på er!

Vilken härlig dag de känns som de blir idag om man bortser från vädret =)
Steg upp redan vid 9 idag för jag väntar på att sis ska komma o lämna sessan. Ska ju passa henne i helgen när dom är iväg. Så då blir ozzy glad.. en "kompis" hihi eller flickvän kanske man ska säga hihi..

Har sen jag steg upp suttit här vid datorn o pratat med gizmo o kollat bloggar osv. Så skrev hon att hon skulle blogga om gratisbio för min skull.. Så det har hon gjort nu .. Bara för att jag ska få fler medlemmar så jag hoppas verkligen att det funkar oxå o att de bara smackar till så har man "mååånga" nya medlemmar hihi..

Tack så jättemycket gizmo för att du gjorde detta inlägg för min skull!! Älskar dig vännen!! saknar dig måste snart försöka träffas...

tack tack o tusen åter tack för ditt fina inlägg!!

*************************************
Igår hände det lite tråkiga saker men vet inte om jag får skriva om de här så gör inte de just nu .. Men DU vet att jag finns här för dig vännen!!

kram kram !!

Tack för att ni finns mina underbara vänner!! Glöm aldrig att jag är megamegaglad över att ha just er som mina närmsta vänner .. kunde inte haft några bättre .. Ni är underbara o perfekta för mig.. laaav jooo all!!!!

kram kram

***************************************
Det är även min svärmors födelsedag idag !! Hipp Hipp Hurra! hoppas du får en bra dag kram älskar dig !!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar