Min viktnedgång

Genväg till

29 juli 2009

Trädgårdstjänst

Onsdag och jag vill så mycket...

jag vill ha

*en spade
*en grästrimmer
*en häcksax gärna elektrisk
*klippa ner en del på trädet
*köpa planteringsjord
*fixa stenar
*lite blommor

ja listan kan göras lång.. det mesta är lätt ordnat man kan låna av vänner o bekanta men man ska bara komma iväg oxå o hämta de osv.

Annars har det inte hänt så mycket idag , har precis varit ute med ozzy en sväng , hängde me kuss o natalia ner på netto o sen hem igen.

Sitter o spelar lite på facebook mellan varven.

Här hemma har man inte så mycke o göra mer än bädda o möjligtvis dammsuga allt annat är i ordning för de gjorde jag i går kväll =)

Men ska nog bege mig ut i trädgården o försöka fixa lite senare.

Nu är snart denna månaden oxå slut o hösten närmar sig med stormsteg.. tiden går fort =) snart blir "bebisarna" 1 år ... fattar inte vart tiden tar vägen.. o jag är snart bara 6 månader ifrån 30årsdagen..

ha en underbar dag

kram kram

1 kommentar:

  1. Härligt med en trädgård. Stämmer så väl när du säger att hösten är på väg. Det märks på kvällarna

    SvaraRadera