Min viktnedgång

Genväg till

5 juli 2009

Äntligen


MySpace Graphics

Äntligen lite molnigt o de ser ut som de kan börja regna när som helst.. de behövs verkligen =) bara hoppas på att det lättar på trycket lite.

Igår blev en heldag med min syster och hennes sambo Stefan.
Först va de bara meningen att vi skulle köra ut o snacka lite med de för niclas hade glömt sina nycklar i en lastbil så vi skulle lånat nycklar för att köra o kolla. När vi ringde de så var de på stranden , så vi körde dit istället , vi prata en stund o sen blev de ett dopp i havet. Var lagom varmt i vattnet nästan för varmt på vissa ställen . Sen upp igen o torka i solen o prata vidare.. mest gubbarna som snacka hehe.. sen blev vi hembjödna till dom när vi skulle köra hem så vi for ut till dom i stället o sen stack jag och sis in till stan o handla parasoll o parasollfot o middesmat.
När vi kom tillbaka så började matförberedningen och medans dom grilla köttet o gjorde sallad m.m. Så körde jag hem och hämta Ozzy så han slapp vara själv hemma.
Gubbarna drack lite öl o sen ble de lite groggar bara jag som inte drack eftersom ja körde .. så jag höll mig till cocacola.
När solen börjat gå ner o de blivit lite svalare så gick vi ner på gräset o spela badminton, riktigt roligt hade vi . Busades även med Ozzy som sprang me sin fotboll hihi så han fick motion .

Blev en rätt sen kväll vi var nog hemma runt 1tiden i natt .
Men de va en riktigt trevlig heldag. Kul när man bara får för sig nåt och tar dagen som den kommer =)

Tack sis o Stefan för en riktigt trevlig dag.. !

Brände mig rätt bra på ryggen men de har lagts sig nu tack o lov..

Idag blir det en hemma dag med ozzy om jag inte får för mig o dra iväg nånstans.. älsklingen ska ju jobba från lunch till ikväll =)

nej nu får de räcka för tillfället ..

ha en skön söndag!

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar