Min viktnedgång

Genväg till

28 juli 2009

Update

God Förmiddag!
Blev ingen blogg igår heller , fullt upp o på kvällen tänkte jag skriva men det blev aldrig av men men man kan inte va här alltid ju. Fast jag försöker skriva lite varje dag =)

Igår kom först storasyster så käka vi frukost ihop o satt o prata sen när hon körde hem så satte jag mig o spela lite och sen städa jag . Sen blev de en cigg med kuss där ute o då kom min älskade man hem från jobbet oxå så det blev en sväng till affären o handla hem lite gott . Kuss hängde oxå med så hon kunde passa på o handla de tunga varorna eftersom dom inte har bil o körkort själva =)

Sen var vi inne en sväng o hälsa på kuss o johnny ,sen va de meningen att laga mat men älsklingen var inte hungrig så de blev panpizza o tacopirog för min del :P

På kvällen kom kuss o vi lana lite o sen spela vi kort . När hon gått hem gick jag in o la mig o titta på csi miami o sen va de natti natti .

Idag blir de väl lite städning igen som vanligt haha o sen ska jag tvätta i eftermiddag o laga god middag potatis,kött o sås mums mums.. var länge sen man åt potatis . Vi är ju pasta galningar här i vanliga fall .

Ska försöka skriva en blogg till senare framåt kvällen!!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar