Min viktnedgång

Genväg till

17 juli 2009

OOpsss

God Förmiddag eller tidig middag.. :P

Hann visst inte med nåt blogginlägg igår! Va helt säker på att jag bloggat , men tji fick jag det hade jag inte.

Gårdagen var jag mestadels inne hos kuss, jag o Ozzy gick in dit vid halv tolv eller nåt sånt o sen fika vi nybakta bullar .. gott gott hihi.. Sen spela vi kort o satt o snacka o hade trevligt . När klockan närma sig 3 halv fyra begav vi oss hemåt jag o ozzy . Så jag kunde städa o fixa här hemma som jag typ gör varje dag haha..
Sen kom gubben min hem vid 17tiden. Så jag fixa middag en stund senare.. blev varma mackor .. gott o mumsigt .

Efter det blev de ut o snacka med kuss igen som stod utanför , sen gick vi in här en sväng o sen in till henne igen o spela lite mer kort. Efter några timmar blev de att vi gick in hit istället o spela kort.. fråga mig inte varför egentligen men men vi har våra ryck haha..

När kuss gått hem så la ja mig o titta på csi miami o några timmar senare sov jag gott.

Idag Fredag blir det väl en dag som alla andra, plocka o fixa här o där o kanske ut o röja lite i trädgården.

Skriver kanske mer senare idag när jag vet vad som händer el hänt :P

Ha en härlig fredag o en trevlig helg

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar