Min viktnedgång

Genväg till

13 juli 2009

Så ja!

Måndag!

Älsklingen har börjat jobba igen och dagen började med att storasyster kom hit med frukostbullar o sen satt vi o kolla lite på datorerna skulle försöka hjälpa henne. Men de gick inget vidare. haha.. kan inte allt här i världen. men man får ju försöka.
Sen va syrran tvungen o bege sig o hämta sonen som fått sluta tidigt från jobbet.

Så efter hon kört så satt jag en stund vid datorn , sen pratade jag med mamma i telefon en bra stund och efter de började jag fixa här hemma så har fått undanplockat,dammat, dammsugat,diskat och plockat undan disken o bäddat sängen . Så de känns härligt nu att ha det avklarat.

Blev även en sväng med vovven innan städningen .

Så nu väntar jag bara hem min käre make från jobbet o sen blir det väl fixa middag o plocka undan igen .

ska passa på o ut o njuta lite på balkongen när solen håller sig undan haha.. blir för varmt när solen värmer hela tiden.

ha en trevlig måndag

kraaamizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar