Min viktnedgång

Genväg till

10 juli 2009

Bakar Bröd!

Hej hopp!

Har precis förberett degen till nybakt bröd som kommer dofta gott om nån timme .. älsklingens favoritbröd .. grekiskt lantbröd tror ja de heter.. =)

Igår var en slappedag med älsklingen i stort sett hela dagen .. skulle åkt iväg men de blev inget så vi passa på o slappa o bara ta de lugnt.

På måndag är det ju dags för min älskling att börja jobba igen på ordinarie arbetsplatsen.. dessa 3 veckor har bara rusat förbi ..

Skönt med lite svalare väder ute nu inget o klaga på man behöver lite paus från hettan.. men man får ju hålla tummarna för att de kommer lite mer varmt väder innan sommaren är slut.

Igår kväll kom kuss in en sväng ozå eller de va rätt sent hihi skulle hjälpa henne med www.gratisbio.se sen satt vi vid vars en data o svara på undersökningar med mera o samla poäng.. så idag kunde jag beställa 2 biobiljetter o 2 biljetter till två mellan menyer.. så då är det bara bensinen man bara behöver betala för =) o hitta nån bra film o gå o titta på så klart. Denna gången blir det jag o kuss som ska gå på bio.. ska fortsätta samla poäng så jag o min älskade man kan gå på bio oxå om vi hittar nån film som vi verkligen vill se =)

Snart dags o baka ut degen o forma till bröd o sen ska de jäsa ytterligare 30 min.. sen in i ugnen ...

Annars har vi inga större planer för dagen utan de blir nog lite oplanerat o bara göra de vi känner för .. =)

kram kram på er ha en trevlig helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar