Min viktnedgång

Genväg till

16 februari 2009

Utmaning!!

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar. "
1.Måste röka det första jag gör när jag stigit upp på morgonen
2.Är livrädd för att bli lämnad pga av min osäkerhet på mig själv
3.Är för snäll
4.Måste få ha min morgonrutin annars är i stort sett hela dagen förstörd hehe
5.Beroende av NCIS,One Tree Hill,Desperata hemmafruar
6.Måste ha en kudde som jag kan "hålla om" och ha under hakan när jag sover
7.Blir orolig när jag inte får tag på min man och inbillar mig att något har hänt honom
8.Har himla svårt för och säga NEJ!!! hahaha
Utmanar följande vänner o Bloggläsare :
Kuss Tess
Maahiia
Anna H
Gizmo
Miasnuttis
Anna S
( vet ente om du har nån blogg hihi men skriver dig ändå :P)
Louise
Catti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar