Min viktnedgång

Genväg till

6 februari 2009

Helgen är Här Igen!!!

Hej hopp! vad tiden går som alltid .. ja idag är det fredag och helgen nalkas.. älsklingen min kommer nog hem senare än vanligt idag då han fått hoppa in och köra sopor just idag. Så det blir en lugn kväll hemma med middag o tvtittande när han dyker upp.
Imorron ska vi köra till blekinge till mamma och roger. Niclas ska hjälpa roger med maskinen och möjligtvis köra lite oxå kanske vet inte riktigt hur det blir. Så jag ska umgås med min mammi=)
Så vi kör nog rätt tidigt i morron bitti .
idag ska jag vara hemma och få fixat lite allt möjligt diska plocka undan och dammsuga bland annat och umgås med min vovve så klart.
Igår kom min gubbe hem typ vid fyratiden och några minuter senare knacka de på dörren och det var min lillasyster som kom på besök helt oväntat hihi så vi satt och snacka och sen kolla hon lite på datan och sen spela vi kort resten av kvällen och käka middag . Niclas gick in o la sig i sovrummet och kollade på teve och sov han från och till.
vid lite efter tolv el närmare halv ett skulle sis bege sig hem så hon kolla tågtiderna och då hade hon missat tåget med typ 10min och sen gick nästa 01,20 så hon fråga om jag ville köra henne hem istället så det gjorde jag.
När jag kom hem gick jag och la mig och kolla nåt avsnitt ncis och sen orka inte ögonen vara öppna längre så jag stängde ner allt och sen somna jag gott.
Vakna idag vid 9tiden som vanligt hihi
Nej nu ska ja se om kuss dyker upp med min dammsugare inom kort så jag kan dammsuga här hemma..har ju en fällande pojkelojk hihi..
hörs vi inte innan så hörs vi på söndag kväll eller måndag.
Ha en trevlig helg!!
"Grattis Moster Lisa på din Födelsedag! "
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar