Min viktnedgång

Genväg till

27 februari 2009

Idag börjar man!!

Godmorron!
Igår var jag inne hos kuss i stort sett hela dagen. Hon passa Cheevy så jag hjälpte henne med de tur var nog de för han var lite blyg och blev lessen lite då o då . Han har ju aldrig varit hos tess innan men det gick bra ändå . Han och Natalia lekte med hennes leksaker och busa. Sen blev dom trötta samtidigt så jag sövde cheevy och Tess sövde Natalia hihi.. Cheevy var lite orolig men somna till sist liggandes brevid moster i soffan.

Myspys =)



Här har ni Cheevy och Natalia... Kan ni tänka er att det endast skiljer 1 vecka mellan dessa två söta barn... hihi Cheevy är nästan huvudet längre än Natalia hihi.. Men så söta och goa =)

Efter Cheevy åkt hem igen så gick jag hem till mig en sväng . stack iväg igen med kuss talis efter en stund skulle upp till träningsstudion här i byn o kolla läget. När vi kom dit var han jättetrevlig ägaren till gymmet. Och tyckte att jag skulle komma redan idag. Lika bra o börja direkt.. Så det bestämde vi ska dit kl 11 idag. =) Fy fan vad kul de ska bli ..Har velat detta så lääänge =) så nu jäklar ska de hända grejor.

Blir träning 3 dagar i veckan =) Mån ons o fred mest troligt =)

O man får hjälp med hur man ska träna med mera , bra vill ju träna så man förbränner fett och inte bygger för mycke muskler hihi..

skriver mer när jag kommer hem från gymmet .

ha en bra fredag!

Kramizar Fru Söderqvist!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar