Min viktnedgång

Genväg till

27 februari 2009

Gött!

ja nu har man varit iväg o tränat blev en o samma motionsmaskin i 30min el 35min ble de nog för ja tog ett litet extra ryck efter ja pausat.. hehe.. fy fan vad dålig kondis ja har.. blev svimfärdig kände ja så fick traska mig in på toa o sätta mig där inne .. spydde till o me men sen vart de bra igen.. men men de blir väl bättre o bättre efter hand . Han som var där Linus hette han.. var hur trevlig som helst o förklara att det bästa fettbränningen är den maskinen jag valde och att jag ska typ köra 30min varje dag eller varannan de fick jag själv välja. Han hade själv vägt typ 110kg o gått ner till 76kg på 3 månader :O men han sa oxå att det är farligt o gå ner för fort så jag ska ta de lite lugnare än han gjort .. men fy fan va strångt gjort av honom =) kan han kan fantomen jag oxå.. Skam den som ger sig heter de ju. Och som han sa att det känns lättare efter hand hela tiden nästan även bara de jag tränat idag. Maskinen var väl typ en sån liknande orbitrek eller vad sjutton den heter man går iallafall så jag har väl gått ca 1 mil idag enligt den haha.. göttans.. men fy sören de kändes i benen o ryggen .. hihi men pausade i mellanåt o drack mitt vatten.. Linus sa även om jag nu kör detta passet varje dag i en vecka så hade jag sett resultat redan då.. :O var lugnt me folk där nere när jag var där typ 3 killar o lilla jag plus några som satt o prata me linus.
Mina ben var som spagetti när jag gick därifrån o skakiga hihi men så ska de ju va man ska ju känna att man rör på fläsket.
ett träningskort för arbetslösa kosta 250kr/månaden o de e ju billigt.. visst finns billigare ställen men de e i helsingborg o då kostar de ändå för man ska ta sig dit ju.
Så detta passar mig perfekt!! nära o bra o trevlig personal =)

Hehe min gubbe tror att jag ska lämna han när jag blivit smal :O han e så tramsig varför skulle ja göra de :O han tror att jag har han för att jag inte fick nån annan .. mega tramsig e han hihi varför skulle ja lämna han bara för att jag blir smal.. Älskar ju Han!!! men de förstår ju inte han tydligen haha..

Nej nu ringde kuss så får prata med henne samt me svågern Ola på msn hihi .. o Gizmo imellanåt.

Men nu har ni fått lite uppdatering oxå..

kramis Fru Söderqvist !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar