Min viktnedgång

Genväg till

4 februari 2009

Se de Snöar!

Idag har man varit inne hos kuss o umgåtts spelat kort o snackat om allt mellan himmel o pannkaka =) lika trevligt som alltid när vi umgås. vi starta me o gå ner till netto för kuss skulle handla lite. Lilla Natalia gick själv där ute när vi precis gått ut från trappen.. då ramla hon o slog i näsan o läppen så de blödde ganska bra i munnen men hon fick sig en fläskläpp o lite röd om näsan.. såg värre ut än vad det var .. tur de gick så bra som de gjorde =) Mamma Tess blev duktig uppskärrad men de lugna sig rätt fort igen när vi kom fram till att det inte var så farligt. sen skulle vi gå ner på netto men då håller de på o gräver här ute så vi kunde inte gå på gången utan gena på stora gräsmattan här på baksidan =) Och sen gick vi hem igen efter vi handlat . Börja typ spela kort direkt och fika med varma baguetter gott gott tack så mycke för frukosten kuss =)
Gick hem nu för en liten stund sen bara .
Ska ut i köket diska undan och sen plocka undan lite här hemma vika tvätt och bädda sängen. Och sen får man väl köra och handla lite behöver drycker så som mjölk,läsk eller nåt sånt. Får se om gubben min känner sig sugen på och följa med vet inte riktigt hur han känner sig idag han har ju åkt på förkylning lite efter oss andra som varit sjuka så jag hoppas jag slipper få det igen.
Annars har det inte hänt nåt nytt igår kväll tvättade jag mellan 16-21 var nog klar redan vid 20tiden och då hade vi käkat middag m.m. så vi gick in och la oss och titta på rederiet. När gubben min somnat blev de så klart byte till Ncis =) Har snart sett färdigt allt jag har så får man vänta på fler nya avsnitt inom kort.
Hoppas ni haft en lika trevlig onsdag som jag haft hittills.
ta väl hand om er
Idag snöar det ju till och med här nere har lagt sig lite grann ser ut som det är frost men det är ju snö. lär ju garanterat vara försvunnit i morron eller redan ikväll.
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar