Min viktnedgång

Genväg till

15 februari 2009

Söndag!!

Ja då var söndagen här igen o helgen har farit förbi som vanligt.. har varit hemma denna helgen o tagit de lugnt bara .. vi var iväg igår o fixa me bilen satte in ny stereo,slutsteg och subwoofer.. gjorde ingen större skillnad förvisso haha hade bra ljud sen innan men nu e de gjort iallafall och sen tvätta niclas den oxå så nu är den fin igen . För några dagar iallafall .
På eftermiddagen och kvällen så kollade vi på film och käka spagetti och köttfärssås sen blev de sängen och fortsätta titta på rederiet plus ett "avbrott" hehe... somna väl lite efter tolv tror jag klockan blev. Gjorde inget speciellt igår utan vi gjorde som vi istort sett alltid gör. Umgås o tittar teve eller nåt. hihi
Idag har jag spelat lite CSI har nog snart klarat första mordutredningen men de tar sin lilla tid hihi.. sen har jag varit nere på netto och handlat hem lite nödvändigheter. Och sen kollat på indiana jones 2an kollade på ettan igår o i morse såg bara halva igår så fick bli halva i morse ju hihi..
Just nu nannar min älskling på soffan och jag passa på och diska undan och nu sitter jag här och skriver blogg.
Vi har nu sökt andra lägenheter oxå hitta 2 i hyllinge som vi satt upp oss som intresserade så får se vad som händer .. e så trött på vår granne ovanför som inte kan ha "alla hemma" om man säger så.. och Ozzy blir helt stirrig o darrar o går o gömmer sig under bord o allt han kan komma under.. Gör ju ont i Mattes hjärta o se sin älskade pojke må dåligt.. så nu vill jag härifrån.. o hoppas på att man får bättre grannar nån annanstans..
Nej nu ska ja titta runt på nätet lite innan det är dags o börja fixa maten . Blir hemmalagad pizza var längesen man gjorde de nu .. men gott ska de bli .
ha en fortsatt trevlig söndageftermidda/kväll!
kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar