Min viktnedgång

Genväg till

22 februari 2009

Avslöjad!!

Ja då kommer en uppdatering på gårdagens händelser...

i fredeskväll gick ja o la mig vid halv elva men kunde inte somna fick plötslig illamående o kände mig konstig.. så steg upp igen vid halv tolv satte mig vid datorn o kolla runt. Prata lite med kuss på msn oxå . Sen gick ja in o la mig igen vid halv ett ca efter jag smsat med lillis . Hon o Åsa skulle komma runt 9 på lördaförmiddag pga av att dom skulle iväg sen. Efter typ 10min börjar ozzy pipa. trodde han kanske blivit akutnödig för han brukar säga ifrån då. Men låg kvar en stund till tills han pep igen. Då gick ja upp och kolla vad han gjorde. Hitta han framför balkong dörren viftandes på svansen ..med andra ord inte nödig... Det stod nån på balkong o måla på mitt fönster..


Så här fint blev mitt storarumsfönster :P undrar hur de kommer se ut nästa år ! :O


Fönstret innefrån!


Tänkte de måste va tess eller min lillasyster. Så ja gick fram ganska sakta för o se om jag såg vem det var då satt det 2 personer på huk utanför balkongdörren haha o lillis försökte gömma sig oxå.. Såg att det var Tess,Åsa och Lillis . Så fick ju släppa in dom så snacka vi lite och dom hade typ stått ute en timme och väntat på att jag skulle gå och lägga mig hahahaha..



Smilgubben =) fast han ser lessen ut har fällt några tårar hihi



Sen fick jag paket och Ozzy oxå han kände doften av sitt så han stod och rota i lillis väska när vi stod och prata haha sen tog han paketet o sprang o la sig under bordet och öppna det.. En egen "pipleksak" .. han tar ju alltid nalles när vi är hemma hos dom hihi.. Den fick dock inte va helt speciellt länge.. men han springer runt me den lilla biten här hemma ändå så stolt så.. Lite knäpp är han allt.



Själv fick jag följande:
Hjärtljus med hjärtljushållare o 4 hjärtdekorationer


+


En "Min Syster" Mugg med fin text inuti..
"Du är en lojal och kärleksfull vän.
Du är alltid ett stöd och du är bra på att inte avslöja hemligheter.
Nära eller långt borta,
du är alltid här.
Du är världens bästa syster!"
Såååå Fiiint!
Tack så jättemycket!
Sen har jag fått pengar av min gumma Gizmo och av min mamma fick jag oxå pengar plus permanenten hihi..
O massor av gratulationer har jag fått !!
Ska väl få lite presenter av några till så småningom oxå ! hihi
Tack så jättemycket för allt..
*******
Dom åkte hem igen vid 2tiden och då gick jag in o la mig igen hihi ..vakna kl 7 på morronen när min älskling höll på o leta kläder i garderoben.. Han fråga om jag inte skulle följa med till Klippan .. men jag skulle ju baka hade jag planerat men så sa han att dom nog hade köpt paket till mig och trodde jag skulle komma. Så fick ju hänga med till klippan hihi .. Så jag och Ozzy stannade hos maria o barnen medans grabbarna stack iväg till karlskrona o skulle köpa bil .
Vi käka frukost och prata och drack kaffe hihi Som vanligt dricker ja alltid kaffe när jag e hos Maria hihi .. typ ända stället..
Sen när gubbarna kom hem igen så stanna vi en liten stund innan vi körde hemåt .
När vi varit hemma typ 15min så knacka det på dörren.. Såg att det var kuss tänkte nu har hon sett att jag loggat in på msn på datan hihi.. Men så va det inte.. Dom hade låst sig ute igen... men niclas o Johnny fixa de så dom kom in igen efter mycke spring fram o tillbaka.. Är ju inte de billigaste o ringa låssmeden..
men tur allt fixa sig till slut iallafall..
Efter det stack jag o kuss till oj o shoppa inför kvällen.. haha blev typ samma midda hos dom som hos oss..
Sen efter vi käkat middag så gick vi in och la oss och kolla vidare på rederiet. Pratade en snabbis med mamma i telefon oxå på kvällen.
Sen hade jag....med min man!
det kan ni ju fundera på haha..
Snöa som sjutton här igår kväll oxå och blåste attan i de så de blev drivor här o där. Jag och Tess var ute o blossa bara för att kolla snönivån haha.. men blev ett snabbtbloss o sen in o värma sig i sängen igen.
Så min födelsedag var händelserik men allt sluta ju gott!!
Tack än en gång för allt!
*****************************
Kraamizzar Fru Söderqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar