Min viktnedgång

Genväg till

21 februari 2009

29år

Japp det blev man idag.. tick tack till 30årsdagen nu kommer väl tiden rusa iväg hihi ..

hinner inte skriva så mycke idag utan tänkte jag kommer med uppdatering i morron. Men har haft en bra födelsedag även om vi varit iväg halva dagen och sen haft folk resten hihi .

Blev god middag nu för en stund sen.. lövbiff,pommes ,persiljesmör och café de parissås. Mumsigt värre..

har ont i ryggen så orkar inte sitta här vid datorn mer nu.. (e väl åldern som tar ut sin rätt hahahaha)

hörs i morron

ska upp vid 6 tiden för jag ska köra min mamma och hennes sambo till sturup dom ska till Teneriffa i 2 veckor.. fuskigt värre haha.. Första gången för mamma i ett flygplan så hon e lite nervös kan jag tänka mig.

så blir tidig kväll i säng..

ska hinna med o få lite extra kel i kväll oxå ju haha o avsluta dagen på ett bra vis.. hehe..

kraaaaaaaaamizz

tack för allt jag fått.. o alla gratulationer !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar