Min viktnedgång

Genväg till

13 februari 2009

Tandläkare!

Hej hopp ja nu har man äntligen varit hos tandläkare.. åkte hem till lillis i onsdes kväll och sov där till torsdagen då jag skulle va hos tandläkaren vid 11.30 så vi satt o spela kort och spel och käka god middag på onsdagkvällen sen gick vi och la oss vid typ 1tiden jag o ozzy fick sova i rummet dom har nere i källaren.. o Ozzy tyckte verkligen inte om att va där tydligen ville hellre jaga katterna eller nåt för han pep typ i hela natten o när ja väl kunde somna vakna ja me tandvärk o kunde knappt somna pga av den då .. sen steg jag upp när jag hörde att nån va uppe för det hörde ju min vovve oxå och då börjades de pipa igen.. hihi så gick upp kl va väl typ halv sju el halv åtta...
vid 11 tiden traska jag o lillis iväg mot bjuvdental som de hette dit vi skulle. dom låg lite efter så jag kom inte in förräns vid 12 tiden. men han kollade och sa att både visdomständerna uppe måste tas bort samt en rengöring m.m men börja med att ta ut den visdomstanden som gett mig tandvärk.. vilken tid de tog o få ut den haha men kändes ingetting efter man fått bedövningen.. o till sist kom den ut.. där va 3 långa rötter plus en mindre .. så det va inte så konstigt att den satt fast... så det blev bara det gjort igår sen tar jag nåt annat nästa gång ja ska dit.. blir nog rengöring plus koll på vad som behövs fixas. Man e ju lite öm i kinden idag men hoppas de snart går över . skönt o ha de avklarat iallafall.
1100kr kosta de o dra ut visdomstanden...
var så förbaskat trött igår oxå efter en sömnlös natt så när älsklingen kom o hämta mig o ozzy så beställde vi mat o sen hem o la oss direkt tror typ kl va 18. kändes som kl va 22 hihi låg o kolla på serier fram till elva ca sen orka ja inte hålla ögonen öppna längre..
idag händer de väl inget speciellt ska städa lite o gå upp i byn en sväng tror jag..
e ju fredagen den 13 idag oxå.. hihi
i morron e de alla hjärtans dag vet ente om man ska hitta på nåt el strunta i de hihi.. får väl se vad som sker helt enkelt..
kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar