Min viktnedgång

Genväg till

10 februari 2009

Tänk Om!

Tisdag middag och jag sitter här o tänkte klottra ner några rader i bloggen denna dag oxå som de flesta andra .
Börjar om gårdagen.. Gjorde inte så mycke att prata om egentligen men som vanligt städa jag lite grann dock ej så mycket då jag inte hade nån ork eller nåt satt mest här vid datan och prata på msn m.m. men fick diskat iallafall och sen när Niclas ringde och sa att han var på väg hem så fick jag fart hahaha bäddade sängen och plocka undan lite till ,fixade två mackor ett glas oboy till mannen min eftersom vi skulle äta middag lite senare på kvällen. Hann klart med allt innan han kom innan för dörren =) man har en turbo i sig ibland hihi.
Sen gick jag in i sängen och kolla på mina 2 sista avsnitt på ncis sen börja vi på middagen eller jag började på den och Niclas gick in och tog ett snabb bad. Sen käka vi det blev stuvade makaroner och stekt falukorv. Sen en stund senare gick vi in och la oss i sängen och titta på rederiet.
Pratade med kuss på msn och gick ut och tog ett bloss med henne hon behövde prata lite.
Kallt som attan tyckte jag att det va. Så när jag gick in igen blev de sängen direkt .
Vaknade i morse me tandvärk som vanligt... måste nog gå till tandläkaren så man får de fixat lever ju snart på tabletter är det inte huvudvärk så är det tandvärk. vad ska komma här efter??
Tänk om man kunde få må bra en hel dag utan några krämpor .. det var ett tag sen nu.
Idag står det väl inte heller megamycket på schemat tänkte jag skulle städa som vanligt och sen blir det handla får se om det blir netto el om jag tar ozzy och promenerar till oj eller väntar tills gubben min kommer hem och tar bilen. Måste ta fram nån middag till idag oxå tror det får bli nåt kött och pommes är lite sugen på det. eller köttfärsgratäng.. hm.. får nog ringa och höra vad Niclas känner för . så man har lite att välja på =)
nej nu hojtar kuss på msn får pratar vidare med henne
skriver kanske mer senare.
kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar