Min viktnedgång

Genväg till

25 februari 2009

Peptalk till mig själv.. !!!

Japp det är nåt jag ska engagera mig i nu den närmsta tiden.. =)

Är nåt jag vill och jag hoppas att jag reder ut det denna gången är ju för min hälsas skull vill ju lyckas..

Vad är det jag ska göra då ??

jo....

1.SLUTA RÖKA!

2.BÖRJA PÅ GYM

3.TAPPA KILON

4.FÅ BÄTTRE KONDIS O MER ORK OCH MÅÅÅ MYCKE BÄTTRE!!!

Så klart nr 4 blir ju av om jag klarar av dom 3 översta.. så nu e de kämpaglöd som gäller och jävlar anamma.

Ska även sola lite om jag har pengar över hihi..

har inte riktigt bestämt vilken dag jag ska sluta röka men har inte köpt fler askar cigg o har en halvfull ask kvar.. sen får vi se hur de går.. kanske försöker trappa ner först o sen sluta eller så slutar ja helt direkt.. får väl se helt enkelt.

Ska ner nån dag på gymmet här i åstorp o kolla läget och snacka lite med dom oxå o se vad dom har o erbjuda.

fy fan vad skönt vill så gärna komma igång o träna men man har inte haft råd men slutar ja nu o röka så har ja ju råd sparar ju typ 700kr i månaden o så mycke kostar ju inte ett månadskort på gym.

så nu vet ni mina planer framöver.. =)

har ju gått opp otroligt mycke sen ja blev ihop me niclas man blir lat när man träffar nån haha o ja måste ner i vikt så e de bara .. ligger liksom i riskzonen för diabetes oxå om ja inte gör nåt åt detta nu.

så hej o goodbye till cancerpinnarna som förpestar mina lungor och ger mig dålig kondis och helvetes beroende...

hej o goodbye till alldeles för många överviktskilo till kanske överviktig .. o sen får man se framåt o tappa ytterligare..

hej o välkommen till en piggare,fräschare,gladare mer ork o bättre självförtroende!

ut me de gamla o in me nytt..

heja mig heja mig heja mig..


nehe dags o krypa ner i sängen o titta på nån film tror jag..

hörs i morron med mer info men som sagt blir nog inte i morron ciggen tar slut men ska försöka o inte röka lika mycke som ja brukar..

lycka till till mig själv.. :P

kramiz Fru Söderqvist som vill bli en friskare och sundare människa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar